Werknemers en arboconvenanten
Moeten werknemers en werknemersvertegenwoordigingen betrokken worden bij arboconvenanten? Zo ja: wanneer en hoe? Arboconvenanten zijn wat ons betreft in de eerste plaats bedoeld voor werknemers. Het gaat immers om hun veiligheid, gezondheid en welzijn. Alleen al daarom is hun betrokkenheid van belang. Daarnaast kan de betrokkenheid van werknemers en medezeggenschapsorganen de volgende voordelen opleveren: –…
